суббота, 11 января 2014 г.

Стверджуємо разом: "І все - таки вона крутиться"

     
За допомогою цих завдань ми будемо вчитися ораторському мистецтву, розвивати вміння створювати моделі особистостей, систем.
 Вперед! До вияву творчості та  майстерності.

Завдання 1.
   Галілей уособлює вченого, який визнає тільки одне -  свою місію служіння істині, науці.
 Спробуй скласти від імені Галілео Галілея "Похвальне слово науці", яке адресоване нам, нащадкам ХХІ століття.

Завдання 2.
 У теорії драматургії відомі брехтівськи зонги (пісні). Зонги Брехта - це не самовираження героїв, це пісні, в яких автор коментує образи персонажів, надаючи їх характеристику.

Спробуйте скласти зонги до п"єси "Життя Галілея". Свої зонги залишайте тут

Підсказка: приклади зонгів ти можеш знайти у драмі "Матінка Кураж та її діти". 

Завдання3.
Під час суду інквізиції Галілей стверджує "Бог у нас самих або ніде", підкреслюючи: віра в Бога не викликає в нього жодних сумнівів , але з католицькою церквою у героя відбувається світоглядний конфлікт.
Що, на думку Галілея, є приводом для такого конфлікту? Створи узагальнену модель "Католицька церква доби Відродження в п"єсі Б.Брехта "Життя Галілея"".

Завдання 4.
Уяви, що тобі доручили створити блог або сайт, який присвячений Галілео Галілею та його науковим досягненням. 
Запропонуйте розділи такого блогу або сайту , а також матеріали, що можуть бути розміщені на ньому. 
А найвищою метою цього завдання є сумісне сстворення такого блогу як кінцевого результату роботи над п"єсою.

Комментариев нет:

Отправить комментарий