За допомогою цих завдань ми будемо вчитися ораторському мистецтву, розвивати вміння створювати моделі особистостей, систем.
Вперед! До вияву творчості та майстерності.
Завдання 1.
Галілей уособлює вченого, який визнає тільки одне - свою місію служіння істині, науці.
Спробуй скласти від імені Галілео Галілея "Похвальне слово науці", яке адресоване нам, нащадкам ХХІ століття.
Завдання 2.
У теорії драматургії відомі брехтівськи зонги (пісні). Зонги Брехта - це не самовираження героїв, це пісні, в яких автор коментує образи персонажів, надаючи їх характеристику.
Спробуйте скласти зонги до п"єси "Життя Галілея". Свої зонги залишайте тут
Підсказка: приклади зонгів ти можеш знайти у драмі "Матінка Кураж та її діти".
Завдання3.
Під час суду інквізиції Галілей стверджує "Бог у нас самих або ніде", підкреслюючи: віра в Бога не викликає в нього жодних сумнівів , але з католицькою церквою у героя відбувається світоглядний конфлікт.
Що, на думку Галілея, є приводом для такого конфлікту? Створи узагальнену модель "Католицька церква доби Відродження в п"єсі Б.Брехта "Життя Галілея"".
Завдання 4.
Уяви, що тобі доручили створити блог або сайт, який присвячений Галілео Галілею та його науковим досягненням.
Запропонуйте розділи такого блогу або сайту , а також матеріали, що можуть бути розміщені на ньому.
А найвищою метою цього завдання є сумісне сстворення такого блогу як кінцевого результату роботи над п"єсою.
Комментариев нет:
Отправить комментарий